De Bibl auf Bairisch 1Dös ist ayn Listn von de Priester und Brender, wo mit n Schrobybeel Schalttiheelsun und Jeschenn zruggkaamend: dyr Sereien, Jirmeien, Esren,
2Ämeries, Mälluch, Hättusch,
3Schechynies, Härim, Merymott,
4Iddo, Ginnyton, Äbies,
5Mijymein, Mädies, Bilgen,
6Schemeien, Joiyrib, Jedeien,
7Sällu, Ämock, Hilkies und Jedeien. Dös warnd de Obern von de Priester zo n Jeschenn seiner Zeit. Ienerne Glaibn, 8de Brender, warnd dyr Jeschen, Binnui, Kädmiheel, Scherybies, Juden und Mättyties. Der und seine Glaibn hietnd s Froolocken unter sir. 9Ienerne Glaibn Bäkbuckies und Unni stuenddnd ien bei n Dienst gögnüber. 10Dyr Jeschen war dyr Vater von n Joiykim, der von n Eljyschib, der von n Joiydenn, 11dyr Joiyden von n Jonantn und der von n Jäddua. 12Zo n Joiykim seiner Zeit warnd die Mannen d Sippnhaeupter bei de Priester: dyr Mereien bei de Serei'ner, dyr Hänynies bei de Jirmei'ner, 13dyr Meschuläm bei de Esrener, dyr Jochnen bei de Ämerieser, 14dyr Jonant bei de Mällucher, dyr Joseff bei de Schebynieser, 15dyr Ädnen bei de Härimer, dyr Helkäus bei de Merymotter, 16dyr Zächeries bei de Iddo'er, dyr Meschuläm bei de Ginnytoner, 17dyr Sichri bei de Äbieser, dyr Piltäus von de Mijymeiner und Mädieser, 18dyr Schämmua von de Bilgner, dyr Jonant von de Schemei'ner, 19dyr Mättinäus von de Joiyriber, dyr Usi von de Jedei'ner, 20dyr Källäus bei de Sällu'er, dyr Eber bei de Ämocker, 21dyr Häschybies bei de Hilkieser und dyr Nettyneel bei de Jedei'ner. 22D Haeupter von de Brendersippnen wurdnd in dyr Zeit von n Eljyschib, Joiydenn, Jochnenn und Jäddua erfasst und die von de Priester in dyr Zeit von n Pferserkünig Däries. 23De brenderischn Sippnhaeupter seind erfasst hinst eyn de Zeit von n Jochnenn Eljyschibsun. 24Und zwaar warnd dös dyr Häschybies, Scherybies, Jeschen, Binnui, Kädmiheel und ienerne Glaibn, wo ien bei n Dienst gögnüberstuenddnd und önn Trechtein globnd und iem gadankend, wie s dyr Gotsman Dafet eintailt hiet. 25Die warnd dyr Mättynies, Bäbbuckies und Obydies. Dyr Meschuläm, Talmon und Äckub warnd für d Wach bei de Vorraatskammern zuestöndig. 26Die Brender gamptnd zuer Zeit von n Joiykim Jeschennsun, yn n Eniggl von n Jozydäck, und unter n Landpflöger Nehymies und Priester und Eewart Esren. 27Wie d Ruslhamer Mauer eingweiht wurd, gholt myn de Brender von überall zamm, däß s dö Feier mit Froolocken und dyr Musig von Zimbln, Härpfenn und Zitern gstalttnd. 28Daa kaamend d Sönger aus dyr Naehend von Ruslham zueher wie aau die von Nettofa umaynand, 29aus Bett-Gilgal und eyn Ort von Geby und Äsmautt. D Sönger hietnd si ja waiß grad wo um Ruslham umydum niderlaassn. 30De Priester und Brender grainignend si selbn und aau s Volk, de Toerer und d Mauer. 31Aft ließ i d Judauer Dietwärt eyn d Mauer aufhinsteign und gstöll zween gscheide Föstker zamm. Dyr ain zog eyn dyr Mauer obn zesm auf s Aschntoor umhin. 32Iem gfolgt dyr Hoscheien mit dyr ainn Hölftn von de Judauer Dietwärt. 33Dann kaamend dyr Äseries, Esren, Meschuläm, 34Juden, Bengymein, Schemeien und Jirmeien, 35aine Priester mit de Trumpnen, dann dyr Zächeries von n Jonantn, Schemeienn, Mättyniesn, Micheienn, Säckur und Äsäf 36und seine Glaibn Schemeien, Äsereel, Milyläus, Gilyläus, Mähäus, Nettyneel, Juden und Hänyni mit de Getoeber von n Gotsman Dafet. Ien schrit dyr Eewart Esren voraus. 37Sö trochend von n Quellntoor gradaus über d Stiegn eyn de Dafetnstat aufhin und yn dyr Mauer entlang hinst eyn n Dafetn seinn Pflast und von daadl zo n Wassertoor auf dyr Oosterseitt. 38Bei n zwaittn Föstkor war i mit dyr andern Hölftn von n Volk dyrbei. Mir giengend winster umhin, auf dyr Mauer obn an n Ofenturm vorbei hinst eyn de Braite Mauer 39und über s Effreim-, Altstat- und Fishtoor an n Hänyneelturm und Hunderttoor vorbei über s Schaaftoor zo n Wachtoor, wo s gar war. 40Aft gstöllnd si de zween Föstker bei n Templ Gottes auf, und aau i mit meiner Hölftn von de Öbrigstn, 41weiters de Priester Eljykim, Mäseien, Mijymein, Micheien, Eljonäus, Zächeries und Hänynies mit de Trumpnen, 42und de Brender Mäseien, Schemeien, Lazer, Usi, Jochnen, Malkies, Eläm und Eser. Aft fiengend d Sönger unter n Jisrachies mit n Gsang an. 43Seln Tag brang myn aynn Hauffen Schlachtopfer dar; und allss war voller Freud, wie s ien dyr Herrgot göbn hiet, aau d Weiber und Kinder; und non weit umynand warnd d Juchetzer von de Ruslhamer zo n Hoern. 44Dyrselbn wurdnd Stadler bstallt, die wo d Lager mit de Vorraet, Höbn, Eerstlingsfrücht und yn n Zehet unter sir hietnd. In dene Städl gsammlnd s in de ainzlnen Stötn dönn Tail von n Fand, der wo yn de Priester und de Brender gschribn war. Dös taatnd d Judauer gern; so vil warnd ien de Priester und Brender schoon werd. 45De Priester und Brender taatnd ja Dienst für ienern Got und gmüessnd allss rainignen, wie s gschribn stuendd. Und aau d Sönger und Toorwächter taatnd ienern Dienst, wie s ien dyr Dafet und sein Sun Salman aufgsötzt hietnd. 46Schoon bei n Dafetn und Äsäf hiet s ja d Ansinger göbn, die wo zo n Herrgot seiner Eer önn Lob- und Dankgsang glaittnd. 47Zuer Zeit von n Schrobybeel und Nehymiesn glifert dös gantze Isryheel seinn Tail für d Singer und Toorwächter ab, wie s is halt Tag um Tag gabraucht. Sö gaabnd yn de Brender ienern Weihtail und de Brender widerum yn de ärnischn Priester. |